wtorek, 5 lutego 2013

CANDY WIOSENNO-URODZINOWE

Luty i marzec to czas dla mnie niezwykłych okazji do świętowania: Nadchodzą dużymi krokami moje 30 urodziny (20 luty), bardzo oczekiwana wiosna (21 marzec) no i  przed wszytkim pierwsze urodziny istnienia mojego bloga (30 marzec).
Tak więc okazji do świętowania sporawo. W związku z tym postanowiłam, że to również okazja, by z Wami swiętować te fajne chwile  i obdarować pracami mojego autorstwa któregoś szczęściarza w losowaniu.
Do wyboru jest jeden z poniższych 3 cykli, każdy zawierajacy po 3 prace:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
1. OWOCOWY - do kuchni
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
2. KWIATKOWY- do salonu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
3. ZWIERZĄTKOWY - do pokoju dziecięcego
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Czyli osoba, która zostanie wylosowana  otrzyma 3 prace z wybranego przez siebie cyklu. Powyższe prace  to wydruk grafiki komputerowej mojego autorstwa na papierze kredowym, w drewnianej, ciemnej oprawie za szkłem, formatu 15x15cm (każdy z poszczególnych obrazków)

Zasady zabawy
1. Pozostaw komentarz pod tym postem wyrażając tym samym udział w zabawie.
2. W komentarzu napisz, który z obrazków wybierasz i dlaczego?
3. Umieść ponizszy banerek wraz z  link do mojego bloga lub napisz post o powyższej zabawie na swoim blogu lub facebook'u
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
http://mysimpleartforkids.blogspot.com/

4. Osoby bez bloga proszeni są o pozostawienie komentarza wraz z e-mailem.

Ogłoszenie wyników nastąpi w PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY - 21 marzec 2012

Zapraszam serdecznie do zabawy i do grupy obserwatorów na moim blogu :)

56 komentarzy:

  1. Oj nie oprę się tej pokusie :)
    Kwiatki wybieram - oczywiście!Bo...są fantastycznie kolorowe, mają cudowne kształty i kojarzą mi się z letnimi wakacjami.Sama radość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile okazji do świętowania !
    Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona.
    Cuda tworzysz. Grafiki są świetne. Dlatego nie byłabym sobą gdybym nie zapisała się na Twoje candy.
    Które obrazki? hmm
    Zdecydowanie cykl OWOCOWY i nawet mam dla niego idealnie miejsce. W zasadzie to dwa miejsca ;) Albo w kuchni tak jak założyłaś. Nad stołem przy którym właśnie siedzę jest zupełnie pusto, smutno. Owoce sprawdziły by się tu rewelacyjnie.
    Albo w przedpokoju, tak trochę przewrotnie ale wchodząc do mieszkania coraz częściej zdaje sobie sprawę, że jest troszkę ponuro. Ciemna szafa, białe ściany, czarno białe zdjęcie na ścianie i to wszystko... Twoje grafiki witałyby mnie kolorem każdego dnia :) I z pewnością wprawiały w dobry nastrój.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem tu pierwszy raz i oczu nie mogę oderwać od Twoich dzieł. Są przepiękne! Najchętniej przygarnęłabym obrazki ze zwierzakami dla mojego synka.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Gu z gu-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wybieram cykl ZWIERZĄTKOWY - do pokoju dziecięcego, bo od 12 dni jestem mamą cudownego Michałka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tomczakewa@wp.pl
    Na FB udostępnione Ewa Tomczak

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i fajniutkie candy :) Wszystkie zestawy mi się podobają.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zestaw zwierzątkowy -
    jest dla mnie wyjątkowy.
    Nasz synek nie ma swojego pokoiku,
    łóżeczko stoi w sypialni naszej kąciku.
    Staram się ten jego kącik troszeczkę rozweselać,
    ale ciężko coś z klasą, co do reszty będzie pasowała, wybierać.
    Nad naszym łóżkiem wisi tryptyk z kwiatami,
    nad jego zawisłby ze zwierzątkami.
    Kolory intensywne, dla maluszka się nadają,
    bo wzrok jego ćwiczą i przyciągają.
    Do tego mogłabym mu historie wymyślać i opowiastki
    o motylku, kurce i ptaszku w swoim gniazdku :)

    a.filipowska@poczta.onet.pl
    na FB: Aleksandra Filipowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham wzory łowickie, a mój salon pyszni się różnorodnymi barwami i elementami w tylu etno, więc taki zestaw byłby idealnym uzupełnieniem mojej ściany z obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. mój login na FB
    Aleksandra Wojciechowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się
    A wybrać - wybrałabym zestaw zwierzątkowy - pasowałby do przedszkola gdzie pracuje moja mama do pokoiku dla maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierzątka, dobrze im z oczu patrzy ;) Bardzo mi się podobają.
    Info już jest na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    komplecik kwiatkowy jest śliczny :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja ustawiam się w kolejce.
    Mnie zainspirował zestaw zwierzątek. Kocham takie milutkie cudeńka :)
    Bloga nie posiadam za to zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie wybieram zestaw dziecięcy - zwierzątka a dlaczego??
    W pokoju mojej córci na ścianie jest namalowane ogromne drzewo
    do obejrzenia tutaj: http://okiemnadin.blogspot.com/2012/11/moj-pokoj.html
    Myślę, że gdyby ptaszki zamieszkały na tym drzewku byłyby szczęśliwe!
    Mogłyby rozmawiać z Sówkami, bawić się z pszczółkami i latać tak wysoko jak motylki :)
    Nadin byłaby zachwycona nowymi towarzyszami w jej pokoju!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Wybieram tryptyk kuchenny.
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. dzień dobry :) ustawiam się i ja, baner już jest na dolnym pasku mojego bloga :)
    wybór jest koszmarnie trudny... ale wybieram cykl kwiatkowy - do salonu, który przewrotnie będzie w pobliżu pokoju dziecięcego. kółka zdecydowały za mnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne candy i świetny blog...zostaję tutaj na dłużęj:)
    Do siebie też zapraszam:))))
    A wybieram zestaw z kwiatami...chociaż decyzja trudna...i nie do salonu ale do dziecięcego właśnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie ze się zgłaszam:)
    wybieram: 3. ZWIERZĄTKOWY - do pokoju dziecięcego...idealnie wpasuje się w wolną przestrzeń na ścianie w pokoju Karola:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do zabawy ;)
    wybieram zestaw zwierzątkowy.. dlaczego? i w tym momencie mój mąż ma rację mówiąc na mnie "matka polka" bo jak zwykle myślę tylko o synku ;)) idealne nad łóżeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z radoscia wlaczam sie do zabawy :)
    wybieram kwiaty
    1- bo bardzo pasuja do mnie -
    kolorystyka, ludowoscia, prostota i pieknem - moja dusza az sie usmiecha na taki zestaw
    2- bo bardzo pasuja do mojego pokoju - tu panuje biel i misz masz starego z nowym - brak jednak ostrych energetychnych kolorow ktore zlamia zimno i sterylnosc
    3 - bo marze by je miec, bardzo bardzo

    podobaja mi sie prace Twojej corci - cudenka tworzy,
    a zebry mnie zauroczyly :)) bardzo bym chciala miec taka jedna nna szybie stolika :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam sie do zabawy. Wybieram cykl 2 ponieważ jest tak piekny że nie mogę sie oprzeć aby zawisły nad moim łóżkiem i cieszyły oko :)
    Wspaniały blog. Pozdrawiam i życzę wielu sukesów w twórczości :)

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce... Chętnie przygarnęłabym "obrazki kwiatkowe" aby nadać
    charakteru dziewczyńskiemu pokojowi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji minionych urodzin :D no mam nadzieje ze była wielka imprezeza, mnie podobna czeka za rok ;) Ale Tu u Ciebie wesoło i kolorowo, aż si gębka uśmiecha jak się ogląda zdjęcia z innych postów :D :D Bardzo lubię folkowe motywy a te kwiatuchy tak mi się właśnie trochę z folkiem kojarzą wiec wybór mój prosty poza tym przywołały by w domu trochę wiosny ;) szkoda ze takie kwiaty w ogródku nie rosną :D Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam
    wybieram zestaw ze zwierzątkami, bo niebawem urodzi się moja druga córa. Będzie jej miło w pokoiku :)
    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDA NA PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY:)

    USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE I MARZĘ O BAJKOWO KOLOROWYCH ZWIERZACZKACH DLA MOICH DZIECI:)

    POZDRAWIAM,
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham twój blog , mimo że mam dopiero 9 lat , jak wygram będę miała śliczny i oryginalny prezent dla moje mamy !
    marta0909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyrażam chęć uczestnictwa w zabawie. Baner umieściłam na stronie.
    Wybieram zestaw pierwszy. Idealnie pasowałby nad moją kanapą, gdzie obecnie jest pustka czekająca na coś wyjątkowego. Niezwykle energetyzujący tryptyk.
    Bardzo mi się tu podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, wybieram zestaw zwierzątkowy - niedługo będziemy urządzać pokój naszej córce i będzie idealnie pasował :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko i córko!!! ale cuda! wybrałabym ptaszki ale nie dla dzieci tylko dla całej naszej rodzinki do pomieszczenia w którym najczęściej przebywamy :) a dlaczego?? Bo tak pięknie na mnie patrzą tymi wielkimi oczami i strasznie mi się koloru chce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne grafiki!!!chętnie przygarniemy z synkiem zwierzątka.... bo to miłość od pierwszego wejrzenia;)pozdrawiamy
    niestety bloga nie posiadam ,ale na FB udostępniłam benerek i link
    jucia13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam dzieci ale uwielbiam je ....... więc wybór jest prosty - kolekcja obrazków dziecięcych ... byłyby miłym przezentem dla mojej 3 letniej bratanicy ... Ooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kwiatkowy, ale jeśli można to do dziecięcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że do Ciebie trafiłam:) Świtne candy:)
    Bardzo podobają mi się grafiki do kuchni ale także do pokoju dziecięcego, a ponieważ lada moment będę urządzać oba pomieszczenia w moim dowym domku, ciężko jest mi się zdecydować... ale chyba zwycięży mój egoizm:) więc wybieram owocowy - do kuchni, już widzę ścianę, na której będą wisały te cudeńka, mam nadzieję oczywiście!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się zestaw kwiatuszkowy, rozweseli mi kuchnię na wiosnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. No boskie po prostu. I kolory ...no jak z obrazka:)

    ja wybieram ptaszki, są takie lekko 'świrnięte', no jak moje kocury na wiosnę:)
    te oko wybałuszone, ten szyk, po prostu 'dżenialne':) to niesamowite, ale są mega pocieszne i zdecydowanie poprawiają humor swoim karykaturalnym spojrzeniem! tak jakby zaraz ten ptaszek mmiał zeskoczyc z obrazka i powiedzieć "hej, Ty co się gapisz??"

    banerek już na blogu

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie śliczne Candy!
    Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    A najbardziej przypadł mi do gustu zestaw kuchennych obrazków.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również się zapisuję po słodycze w postaci obrazków do Kuchni! Owocowo i kolorowo musi być w królestwie kuchennym. Pozdrawiam, Monika m.hlafdiga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanego świętowania tak doniosłych ikazji życzę. ^^ Urzekł mnie cykl owocowy. Uwielbiam wszystko co jest soczyste i słodkie. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super grafiki i ja jeden zestaw chętnie przygarnę :).

    Wybieram zwierzątkowy ponieważ jest kolorowy i radosny. Od razu napawa optymizmem :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo byśmy chcieli dostać cykl zwierzątkowy do pokoju dziecięcego! Za 3 tygodnie się przeprowadzamy i mój Synek pierwszy raz w życiu będzie miał swój własny pokój (mieszkaliśmy do tej pory w kawalerce). Te cudne zwierzaki byłyby pierwszą ozdobą jego pokoju :-) Do tego dużo w nich różowego a to - tak, tak, nie pomyliłam się! - ulubiony kolor mojego Synka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,

    Bardzo chciałabym zestaw zwierzątkowy, mam nadzieję, że niedługo się przyda :)

    Banerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudeńka tworzysz! Jestem pod ogromnym wrażeniem;)
    Chętnie biorę udział w zabawie;)
    Wszystkie zestawy mi sie podobają, ale chciałabym sprawić radość mojemu małemu i wybieram zestaw zwierzątkowy;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo się ciesze, że tu trafiłam - piękne prace tworzysz!
    zgłaszam się do losowania cyklu grafik owocowych - bardzo, bardzo apetycznych :)

    banerek na mamajanka.blogspot.com w zakładce Konkursy i Candy

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne prace!
    nie wiem gdzie się podział mój poprzedni komentarz, więc zgłaszam się jeszcze raz do losowania smakowitych obrazków z serii owocowej

    baner na mamajanka.blogspot com - zakładka Konkursy i CANDY

    OdpowiedzUsuń
  46. http://www.photoblog.pl/fitandskinny/146817226/day-6-diet-cw.htmlb wzmianka o konkursie ;) mail gosia1622@onet.eu

    Generalnie genialne prace,takie inne,a najbardziej podobają mi się zwierzątka,bo są super kolorowe i mają charakterek,a do tego jasne tło:) Z racji tego,iż mój pokój jest w kolorze ciemnej soczystej czerwieni odrobinę wpadającej w róż to myślę,wiem,że idealnie rozjaśniły by mi wnętrze,na które każdy narzeka.Idealnie by się prezentowały na takim tle i bardzo,bardzo bym o nie dbała,nigdzie nie było by im tak dobrze jak u mnie! :) Skoro nie mam prawdziwych zwierzątek to może takie mogłyby u mnie zagościć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się na te śliczności i wybieram zwierzątka; właśnie szukam czegoś do pokoju moich dzieci :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. o mamo, mamo, mamo! Ja się również zapisuję, wybieram cykl zwierzątkowy, bo mi go dziś Adaś za dnia paluszkiem wskazał :)
    Banner zaraz będzie na blogu :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  49. jestem tu pierwszy raz i już czuję że będę zaglądać często...
    urzekły mnie kwiatki.....
    sylwia161077@gmail.com

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cykl zwierzątkowy przykuwa uwagę - kolorowy, zabawny i idealny do Haniowego pokoju!
    biolog46@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. birds are very sweet ♥ ♥ ♥
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo energetyczne te prace.Skoro wiosna nam się zgubiła/nie ma nawigacji czy co?/to trzeba by sobie poprawić nastrój.Spróbuję i ja zawalczyć o te cudeńka.
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Wybieram cykl KWIATKOWY. Nie mam dobrej ręki do roślin, parapety świecą pustkami... niech więc choć ściana w salonie będzie usiana kwiatami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się
    Wybieramy zwierzątka, gdy me dzieciaki je ujrzały od razu wskazały na kolorowe zwierzatka
    edytakuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne ! zglaszam sie na zwoerzatka dla mojej córci :D
    Pozdrawiam http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/2013/04/potworki-duze-podusie.html

    OdpowiedzUsuń