czwartek, 3 stycznia 2013

ANIMAL ALPHABET

Nie wyszło idealnie, bo później dokupywałam ramkę i okazało się, że ramek idealnie A3 nie ma, tak więc musiałam nieco wpasować :( , ale koncepcja już jest na pozostełe projekty :)
Jakby ktoś był zainteresowany to chętnie wykonam, ale tym razem dokładnie wymierzę, by nie wpasowywać później projektu do ramki lub ewentualnei dla bardziej cierpliwych pozostają oczywiście ramki na zamówienia :P
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Koncepcja tworzona wraz z moją córką Nadzieją

1 komentarz:

  1. pięknie! bardzo mi się podoba i teraz mam tremę, bo sama od pewnego czasu planuję plakat z alfabetem, ale... no nie jestem aż tak uzdolniona, zatem efekt będzie dużo, DUŻO gorszy. oj jak spadła mi motywacja ;)

    PS może wyłączysz weryfikację obrazkową dla komentowania? bo to upierdliwe :/ chyba żeś przywiązana do niej :))

    OdpowiedzUsuń