piątek, 1 lutego 2013

PANDA za LOGO i BANER :P

Wymiana 'usług' to coś cudnego, co polecam każdemu jak tylko nadarzy się taka okazja.Radość z rzeczy zdobytej z wymiany jest  dużo,dużżżżooooo... większa niż z takiej co byśmy kupili sobie za gotówkę... 
Przynajmniej tak było w moim przypadku,który poniżej pokrótce opiszę.
Zaczęło się to całkiem zwyczajnie, a z drugiej strony też niespodziewanie. Napisałam do posiadaczki bloga z przytulankami - http://cocomini-cocomini.blogspot.com/ z zapytanie czy podjęłaby się uszycia PANDOWEJ PODUSI według mojego projektu i jaki byłby jej koszt? W odpowiedzi z kolei otrzymałam ofertę bezgotówkowej wymiany 'usług', która brzmiała czy w zamian za uszycie podusi zaprojektowałabym dla COCOMINI logo i baner? Oczywiscie jak najbardziej taka forma mi przypadła do gustu i od razu ją zaakceptowałam. Po około 2 tygodniach obydwie zakończyłśmy swoje projekty i efekt wygląda tak ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
❤ PANDOWA PODUSZKA  wykonanie http://cocomini-cocomini.blogspot.com/ 

Tak więc taka 'wymianak usługowa' to coś wspaniałego, nie tylko przynosi ogromną radość, ale również dużo satysfakcji z tego co się robi i przede wszystkim drogocenną znajomość z osobą z 'wymianki'.

TAK WIĘC AGUŚ JESZCE RAZ WIELKIE DZIĘKI ZA TĄ GENIALNĄ PROPOZYCJĘ, TWOJE ZAANGAŻOWANIEI PRZEDE WSZYSTKIM ZA WSPANIAŁĄ, WIELKĄ DANDĘ X2 :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - -
LOGO dla COCOMINI mojego projektu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BANER dla COCOMINI również mojego projektu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak więc współpracą się udała i obydwie jesteśmy zadowolone z efektów. Dodatkowo też aga była tak cudowna, że przesłał nam nie tylko poduche dla mojego syna (maniaka 'D'ANDY), ale również jej bliźniaczą siostrę dla mnie :P i małpkę dla córki
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Radości nie było końca :)

SERDECZNIE  WSZYSTKIM POLECAM taką właśnie wymiane usługową, 
a przede wszystkim cudowne przytulanki dla dzieciaczków projektu

3 komentarze:

  1. Na widok radosnych dzieciaczków uśmiecham się od ucha do ucha :)
    Cieszę się z WASZEJ radości i dziękuję ci Magdo za To urocze doświadczenie :)
    Pozdrawiam Was cieplutko Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiana udana, bo i panda i logo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń