środa, 6 marca 2013

MOJE GRAFIKI W CUDNYM, KOLOROWYM POKOIKU

Jak miłoooo..., że moje grafiki zagościły w tak bajkowo-kolorowo-wiosennym pokoiku :)
W miejscu tym podoba mi się przede wszystkim zestawienie czystości bieli ścian i mebelków z kolorowymi akcentami. A więcej o kolorowym pokoiku gdzie, co i jak kupić na blogu BYCIESZYCSIEZYCIEM
'Letnie motyle' mojego autorstwa
są Tu
'My.si świat' mojego autorstwa
są TU
'Ludowe' kwiaty mojego autorstwa.
Nie ma ich jeszce na blogu.
 Był to jeden z małych gratisów do zamówienia, nawet ich tu jeszcze nie pokazywałam, bo na wiosnę zamierzam pokazać cały zestaw. A że wiosna idzie już za oknem postanowiłam się wpasować w klimat :)
A więcej o kolorowym pokoiku gdzie, co i jak kupić na blogu BYCIESZYCSIEZYCIEM

12 komentarzy:

  1. Ale mi miło...bardzo:)))))
    A Twoje grafiki wprowadzą radość w każdy kąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wczoraj podziwiałam grafiki na blogu Raczka (swoją drogą pokoik jest prześliczny!) a dzisiaj tutaj :) Myszki są super, jakoś je przeoczyłam przeglądając bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny pokoik i przecudowne grafiki :) Na pewno się skusimy na jakąś wkrótce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoik faktycznie uroczy :) A Twoje grafiki są w nim jak wisienka na torcie.
    Dopełniają całość :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pokoik!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już u niej Twoje dzieła.. i gdzie jak gdzie, ale tam pasuj.ą idealnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem pokoju i grafik :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudności, lecę się temu przyjrzeć bliżej, cieszę się, że Was odkryłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki tym grafikom u Raczka zaglądam do Was i już wiem ze na dłuzej bo macie fantastyczne pomysły.....

    pozdrawiam ciepło i byle do wiosny:)))))

    OdpowiedzUsuń